maanantai 4. joulukuuta 2017

LUUKKU 4


#4

Nelosluukusta löytyy Lovechockin Mylk-raakasuklaalevyt makuina karpalo-tattari ja manteli-mulperi. Mukaan tulee lisäksi Pukka Blackcurrant Beauty -teetä.

Mylk viittaa kasvimaitoon ja tarkoittaa sitä että suklaat eivät ole ihan niin tummia, vaan sopivat hyvin myös vaaleamman suklaan ystäville. Levyjä on jemmassa isompi pino, eli samoja suklaita (eri teelaatujen kanssa) tulee arvottavaksi vielä useampaan otteeseen!

ARVONTA

Osallistu arvontaan kommentoimalla oletko kokeillut koskaan valmistaa itse raakasuklaata ja miten onnistui..?

Edit: Kiitos kaikille osallistujille, arvonnan voitti Sanna L, onnea!

Blogin arkistoista löytyy omia kokeilujani useampiakin, kaikki raakasuklaat löytyvät listattuna linkin takaa. Näin joulun alla suosittelen erityisesti tsekkaamaan tämän piparimururaakasuklaan.

Jätä kommentin yhteyteen sähköpostiosoitteesi niin saan voittajan nopeasti kiinni. Kilpailu päättyy 5.12 klo 12, jolloin seuraava luukku aukeaa.

Tämä luukun sponsoroi Ruohonjuuri.

SHARE:

84 kommenttia

  1. En ole vielä kokeillut, olisi varmasti kivaa :)
    talviuninalle(at)gmail.com

    VastaaPoista
  2. Olen kokeillut valmistaa itsekin raakasuklaata mutta valmiit raakasuklaat ovat maistuneet mielestäni paremmilta. :)

    lotta.janiksela@gmail.com

    VastaaPoista
  3. kerran olen kokeillut, mutta en oikein tiennyt millainen tulos pitäisi olla
    kaimaen1(at)luukku.com

    VastaaPoista
  4. Suunnitellu oon monesti kokeilevani, mut aina ne on jääny toteuttamista vaille😅

    VastaaPoista
  5. Itse en ole tehnyt raakasuklaata mutta valmistus-settejä olen ostanut lahjaksi! Ja odottanut saavani sitten maistiaisia😋

    VastaaPoista
  6. Olen kokeillut eri ohjeilla ja kaikki ovat onnistuneet, mutta toiset ovat olleet parempia kuin toiset �� elina.lehtovuori@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Olen tehnyt (ja syönyt) paljon raakasuklaata <3 Toffeiset lucumasuklaat ovat lemppareitani 😋 lamia.paananen(a)gmail.com

    VastaaPoista
  8. Olen kokeillut muutamaan kertaan, mutta täydellinen raakasuklaan resepti odottaa vielä löytymistä. Etenkin sopivan makeuttajan löytäminen vielä odottaa, hunajan kanssa en ainakaan ole saanut suklaata onnistumaan mieleisellä tavalla. Näitä sulkaita olisi ihana päästä maistamaan ihan vertailunkin vuoksi, en ainakaan muista koskaan hankkineeni raakasuklaata valmiina :)

    VastaaPoista
  9. Teen useinkin itse raakasuklaata, viimeksi paahdetuilla maapähkinöillä&tuoretaateleilla, sekä (V, G) piparkakun paloilla,rusinoilla ja paahdetuilla manteleilla maustettuja konvehteja. Yksi lemppari on myös raakasuklaakonvehti hasselpähkinätahna täytteellä -> geisha �� nannau@luukku.com

    VastaaPoista
  10. Olen kokeillut, tein pieniä suklaakonvehteja gojimarjoilla �� onnistui yllättävän hyvin mutta ensi kerralla pitää lisätä makeuttajaa vähän lisää��
    henna.nevala@hotmail.fi

    VastaaPoista
  11. En ole tehnyt vielä mutta on ollut aikomuksena jo pitkään!

    Tiitu.valikangas@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Kokeilin kerran ja tuli aivan kamalaa :D

    Pauliina.kaario@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Kauan on ollut haaveena kokeilla raakasuklaan tekoa, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi

    anniinahm.etelamaki@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Olen valmistanut ja onnistui hyvin, helppoa ja hauskaa puuhaa :)

    oleesk@utu.fi

    VastaaPoista
  15. En ole kokeillut vielä.
    iida.forsstrom@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Ihan uusia tuttavuuksia, eli en ole kokeillut vielä :)

    heli(at)lailanet.fi

    VastaaPoista
  17. En ole itse tehnyt raakasuklaata, mutta olisi kyllä mielenkiintoista joskus kokeilla tehdä sitä!

    katriina.ruohonen85@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Olen muutaman kerran kokeillut ja hyvin on onnistunut!
    sanna.laukka@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Olen kokeillut ja onnistuikin, mutta yleensä menen vain siitä mistä aita on matalin ja ostan kaupasta 🤔
    Varpeannika@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Tuttua puuhaa on, yksi suosikkiherkuista!
    hennass@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. En ole kokeillut
    marjo66@suomi24.fi

    VastaaPoista
  22. Olen monta kertaa valmistanut itse raakasuklaata. Joskus onnistuu paremmin, ja sit taas joskus ei. (On jokunen erä joutunut roskiin.) :)
    nonni-84@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. Olen kokeillut, mutta kaupasta saa parempia 😅

    jaskari.terhi@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Raakasuklaa on mulle ihan uusi juttu!
    humppalulla (at) gmail.com

    VastaaPoista
  25. En oo vielä kokeillut, mutta kyllä jonain päivänä voisin.. :)
    ylla.henno@gmail.com

    VastaaPoista
  26. En ole kokeillut, enkä maistanutkaan :)
    sirkkulitm@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Olen tehnyt raakasuklasta useita kertoja ja kokeillut eri variaatioita. Hyvältä on maistunut! Silti kaupan raakasuklaat maistuvat myös ��
    elinasarituulikki@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Olen tehnyt valmiin pakkauksen avulla, hyvää tuli.
    eeva22@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. Olen kokeillut helpon pakkauksen aineksista, ja siitä tuli ihan hyvää. :)
    piivoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Olen kokeillut, kokeilut tehnyt aina hunajalla joka erottuu suklaan pintaan kovasti ! kovin montaa onnistunutta satsia en ole tehnyt, mutta toisaalta yrittänyt päästä mahdollsimman halvalla, kookosöljy+hunaja+raakakaakaojauhe, kaakavoi varmasti parantaisi lopputulosta!

    VastaaPoista
  31. On tullut kokeiltua raakasuklaan tekoa muutamallakin eri tavalla. Olen muun muassa käyttäyt raakasuklaan valmistuspaketteja muutamia eri laisia sekä sitten ihan erilillisesti ostetuista raaka-aineista. :)
    squatsandbananas@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. En ole kokeillut, mutta olisi mukava kokeilla :)
    jmlehtim@hotmail.fi

    VastaaPoista
  33. Vain valmiista raakasuklaan valmistuspaketista:)
    mira-makikokko@hotmail.fi

    VastaaPoista
  34. En ole kokeillut, mutta mieli tekisi joskus koska olen muutenkin tumman suklaan ystävä.
    riihivilla@gmail.com

    VastaaPoista
  35. En ole vielä kokeillut, vaikkakin kaapista löytyy raakakaakaovoita. tiina.ilkka@gmail.com

    VastaaPoista
  36. En ole vielä kokeillut, ehkä sen takia että pelkään ylijäämäaisesten jäävän kaapinpohjalle. Mutta kauppojen suklaita on kyllä maisteltu :D helena.rautakoski@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Onnistui - kun käytti raakasuklaan valmistuspaketin aineksia ja lisäsi itse mausteita!
    susamaikki a luukku.com

    VastaaPoista
  38. Jep,moneenkin kertaan! ja olin raakasuklaan valmistuskurssillakin :)
    riikka.s.turunen gmail.com

    VastaaPoista
  39. En ole kokeillut.
    pirjo.seppala52 at gmail.com

    VastaaPoista
  40. En ole koskaan kokeillut, haluan kyllä testata.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  41. Monen monta kertaa ollut mielessä, mutta ei ole tullut vielä tehtyä.

    laura.honkala(at)gmail.com

    VastaaPoista
  42. Oon ollu kaks kertaa raakasuklaa workshopissa ja tehnyt äidin kanssa yhdessä raakasuklaata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohan aina laittaa sen sähköpostin tähä... johanna--r@hotmail.com

      Poista
  43. Olen kokeillut valmistaa, mutta täytyy sanoa että mun mies on tässä hommassa mua etevämpi�� eli hän tekee meidän perheen raakasuklaat <3 marjomakkonen@luukku.com

    VastaaPoista
  44. Olen valmistanut useammankin kerran, tykkään tehdä joka kerta vähän eri tavalla. Ovat mielestäni paremman makuisia kuin kaupan raakasuklaat.
    kuusenkerkka@yahoo.com

    VastaaPoista
  45. Olen tehnyt useaan kertaan, ja hyvin onnistuneet. Helppoa, pitää vaan uskaltaa. nalaliini@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Olen tehnyt muutaman kerran. Harjoittelulla olen onnistunut tekemään suht koht onnistuneita tekeleitä.
    merikukka@gmail.com

    VastaaPoista
  47. Eipä ole tullut kokeiltua, ehkä vielä jonain päivänä ;)

    sennu.luoto(at)gmail.com

    VastaaPoista
  48. En ole koskaan kokeillut tehdä itse, mutta raakasuklaa on kyllä hyvää :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Olen valmistanut valmistuspaketista ja hyvää oli.
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista
  50. Olen testannut pari kertaa ja lopputulos on ollut ok. Parempaa olen saanut valmiina. :)
    elli.rasanen (a) gmail.com

    VastaaPoista
  51. Raakasuklaata en ole vielä tehnyt, mutta raakakakkua olen ja siitä tuli järjettömän hyvää!
    -Kipsuli-
    fredriikka1@luukku.com

    VastaaPoista
  52. Raakasuklaa on parasta! :) Piparkakkumaku on vielä testaamatta. :)
    -Annika
    ansku087@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Raakaherkut ovat itselleni vielä aika uusi tuttavuus mutta ehdottomasti haluan kokeilla :) Kiva kun on monia vaihtoehtoja.

    anelsun@utu.fi

    VastaaPoista
  54. en ole kokeillut :)
    mariaheinonen1@hotmail.com

    VastaaPoista
  55. Kerran olen kokeillut, ja ei ihan onnistunut :D maikinposti8@gmail.com

    VastaaPoista
  56. Empäs ole kokeillu koskaan itse tehdä.Salli.moilanen35@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Raakasuklaata olen muutamaan otteeseen kokeillut valmistaa ja onnistunutkin. Tosin, "luottoreseptit" ovat vielä hakusessa. :) rooosaroosa@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Olen kyllä nautiskellut raakasuklaata, mutta en ole itse koskaan sitä valmistanut!
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  59. en ole kokeillut, mutta kiinnostaisi kyllä :-) ansode@gmail.com

    VastaaPoista
  60. En ole kokeillut

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  61. En ole vielävielä kokeillut. Mukava ois kokeilla ja tuo piparkakkuraakasuklaa kuulostaa kyllä herkulta.
    texas-86 (at) hotmail.com

    VastaaPoista
  62. En ole vielä kokeillut, pitäisi kyllä!

    VastaaPoista
  63. En ole vielä kokeillut...tarvikkeet löytyisi kyllä kotoa..jos vielä ennen joulua tekisi!! sannaturpeinen5@gmail.com

    VastaaPoista
  64. En ole vielä kokeillut itse tehtynä tai muiden valmistamana.

    - Maija
    hete‍lma{a}y‍ahoo.co.uk

    VastaaPoista
  65. Olen tehnyt ja oikein onnistuneesti - nam! Ihana duunailla itse suklaata kun saa tehtyä just sellaista mistä itse tykkää!
    Lindavepsa at gmail.com

    VastaaPoista
  66. Olen, ekoista aikanaan tuli hyviä mutta vähän liian "tiukkaa tavaraa" :D Nykyään kaikki käy :)

    amitoikka at hotmail.com

    VastaaPoista
  67. En ole kokeillut :)
    tyttinurminenn (at) hotmail.com

    VastaaPoista
  68. En ole kokeillut, vaikka on kyllä tehnyt mieli! :)
    jen-ny93@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. En ole kokeillut :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  70. Olen pari kertaa kokeillut ja ihan hyvin onnistui! :)

    mimyy93@gmail.com

    VastaaPoista
  71. Olen kokeillut lukuisia kertoja ja hyvän reseptin löydettyä hyvin on alkanut onnistumaan :)

    VastaaPoista
  72. En ole vielä kokeillut.. :)
    annikatariipa@gmail.com

    VastaaPoista
  73. Kerran kokeilin ja totesin että jätän tekemisen muille ja keskityn siihen mitä osaan, eli syömiseen.

    VastaaPoista
  74. En ole kokeillut.
    hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  75. En ole kokeillut.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  76. Oon kokkeillu, ihan ok onnistu! Aika helepoilla aineksilla mentiin.
    helaakaro@hotmail.com

    VastaaPoista
  77. Olen kolme kertaa tehnyt ja pari kertaa onnistunut aivan loistavasti! Viimeksi unohdin lisätä massaan agavesiirapin ja olin jo hyvän määrän ehtinyt lusikoida suklaita vuokiin, ennen kuin huomasin. Tuli nekin syötyä vaikka ei ollut makeutta. Parhaan makuisia on tullut massasta, johon lisäsin lakritsiuutetta. :) Jouluksi viimeistään tarvii taas tehdä omia herkkuraakasuklaita!

    sannamaria77 at gmail.com

    VastaaPoista
  78. En, ehkä joskus voisi
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  79. En ole vielä kokeillut
    matsalikka@gmail.com

    VastaaPoista
  80. Olen tehnyt, tänä vuonna aion tehdä vielä rohkeammin tuunattuna taatelikinuskilla ja boynty täytteellä. Kaikessa pätee että omatekoinen on parasta, mutta kyllä tuo mulperi aika hyvältä kuulostaa... niina_sivonen@hotmail.com.

    VastaaPoista
  81. Olen tehnyt raakasuklaata itse monta kertaa, erilaisilla lisukkeilla varustettuna. Tooosi hyvää �� mkuukka@hotmail.com

    VastaaPoista
  82. En ole vielä uskaltanut :p anni.rorke(at)gmail.com

    VastaaPoista

Blogger Template Created by pipdig